Tájékoztatás igazgatási szünet elrendeléséről
Szolnok Megyei Jogú Város Közgyűlése a 83/2025. (II.27.) határozatával igazgatási szünetet rendelt el Szolnok Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában az alábbi időszakokra:
- 2025. december 29–31. között az ügyfélfogadás szünetel, és az ezen időszak alatt benyújtott államigazgatási és önkormányzati hatósági ügyek ügyintézési határideje ezen napokkal meghosszabbodik. A halaszthatatlan közfeladatok ellátása folyamatos marad.
- 2026. január 2-án a Polgármesteri Hivatal biztosítja a zavartalan ügymenetet és a lakosság részére szükséges ügyintézési lehetőségeket.
A Közgyűlés megbízta dr. Sebestyén Ildikó címzetes főjegyzőt a szükséges intézkedések végrehajtásával.
Kérjük a lakosságot, hogy ügyintézésük tervezésénél vegyék figyelembe az igazgatási szünet időszakát. Köszönjük megértésüket!
Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzata