Tisztelt Ügyfeleink!
2020. június 8-tól a járványhelyzet kedvező alakulására tekintettel a Polgármesteri Hivatal Belvárosi Ügyfélközpontja ismét fogad ügyfeleket, szigorú biztonsági intézkedések betartása mellett.
Ügyfélfogadási idő a Belvárosi Ügyfélközpontban:
hétfő – csütörtök: 8.00 - 16.00 óra
péntek: 8.00 - 13.00 óra
Azok az ügyfeleink, akik csak valamely irat leadása erejéig kívánják felkeresni hivatalunkat, az iratot a főbejáratnál, a porta előtt kihelyezett iratgyűjtőben helyezhetik hétfőtől - csütörtökig 8.00 – 16.00 óra, pénteken 8.00 – 13.30 óra között.
Felhívjuk figyelmüket, hogy
· a hivatalba való belépéskor kézfertőtlenítő használata kötelező,
· az épületben való tartózkodás teljes időtartama alatt maszk, vagy azt helyettesítő textil használata kötelező,
· kísérő csak kivételesen indokolt esetben léphet az épületbe,
· az ügyfélközpont helyiségében valamennyi ügyfélszolgálatot teljesítő munkatársnál csak egy ügyfél tartózkodhat, a sorra még nem került ügyfelek az épületen kívül várakozhatnak,
· a helyiségben lévők között a szociális távolság – legalább 1,5 méter – tartása mindenki számára kötelező!
A Belvárosi Ügyfélközpontban végzett tevékenységek rendje a következő:
· A Polgármesteri Hivatal itt végzett feladatai körében ügyfeleket elsősorban előzetes bejelentkezés alapján fogadunk. Előzetes bejelentkezés tehető: az ufi@ph.szolnok.hu elektronikus címen, vagy az 503-428 telefonszámon.
· A Belvárosi Ügyfélközpontban működő MÁV árusítópont fogadja ügyfeleit.
· A Belvárosi Ügyfélközpontban zajló NHSZ ügyfélpont fogadja ügyfeleit.
Hulladékgyűjtő zsákokat (zöld, sárga, fehér) - szükség esetén - az alábbi helyen tudnak vásárolni:
- Simon Ferenc utcai üzemanyag töltőállomás.
Mindannyiunk, az Önök, hozzátartozóik, valamint munkatársaink biztonságának
növelése érdekében kérjük a felhívásunkban foglaltak szigorú és fegyelmezett betartását!
KÖSZÖNJÜK!