Ez a weboldal sütiket használ, hogy az oldal összes funkcióját elérje. További információt az adatkezeléssel kapcsolatban az Adatvédelmi tájékoztató oldalunkon talál. Amennyiben elfogadja a sütik használatát weboldalunknak, kérjük kattintson az Engedélyez gombra.

Ismét gyémánteső Szolnokon!

  • Ismét gyémánteső Szolnokon!
  • Ismét gyémánteső Szolnokon!
  • Ismét gyémánteső Szolnokon!
  • Ismét gyémánteső Szolnokon!
  • Ismét gyémánteső Szolnokon!
  • Ismét gyémánteső Szolnokon!
  • Ismét gyémánteső Szolnokon!
  • Ismét gyémánteső Szolnokon!
  • 2018-06-21

    A város tudatos marketingtevékenységének köszönhetően az utóbbi években már számokban is kimutatható Szolnok turisztikai vonzerejének növekedése és arculatának pozitív változása, és mindez szakmai elismerésekben is testet ölt – mondta Szalay Ferenc polgármester azon a sajtótájékoztatón, melyen a megyeszékhely idei évben elnyert Városmarketing gyémántdíjairól számoltak be.

    A 2017 áprilisi „Iránytű 2017”, a május végi „Országos Városmarketing Díj 2017” és a novemberi „Országos Marketinggyémánt Díj 2017” versenyen megszerzett elismerések után Szolnok Város Önkormányzata ezúttal az „Országos Városmarketing Díj 2018” pályázaton szerezte meg az önkormányzat és a város számára a „Városmarketing gyémánt 2018” védjegyet.

    Hét kategóriában lehetett pályázni, a 2017. január 1. és 2018. február 28. között megvalósított aktivitásokkal. A pályázó szervezeteknek be kellett mutatniuk a megvalósított marketingtevékenység előkészítésének, megvalósításának és eredményessége értékelésének folyamatát.

    A szakmai zsűri a marketing munka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismerte el a Városmarketing gyémánttal, a szakmailag kiváló marketing védjegyének odaítélésével. Egy szervezet több pályázatot is benyújthatott, több Városmarketing gyémántot is szerezhetett. Ahol több Városmarketing gyémánt gyűlt össze, az már az egész szervezet kiválóságát fémjelzi.

    A Magyar Marketing Szövetség által meghirdetett pályázaton városunk alábbi marketingeszközei részesültek elismerésben:

    ·         Nyár végi teker(g)ő rendezvény

    ·         Szolnoki Csipkecsokoládé

    ·         SzolnokApp mobilapplikáció kommunikációs kampánya

    Rendezvény-esemény kategóriában a Magyar Marketing Szövetség pályázatán városunk „Nyár végi teker(g)ő” elnevezésű, 2017 augusztusában megrendezett, nagysikerű rendezvénye részesült elismerésben.

    A város kerékpárút-hálózatát, a szolnoki kerékpáros turizmus népszerűsítését szolgáló, játékos- vetélkedős formában megvalósított, felső tagozatos és középiskolás diákokat megmozgató rendezvény egyediségét, megvalósításának folyamatát, a mögötte lévő hatékony marketing kampány és a kapcsolódó PR eszközök kiváló megválasztását díjazta a zsűri.

    Külső kommunikációs megoldások és tartalom kategóriában a Szolnoki Csipkecsokoládé költséghatékony megvalósítását, ötletét, az abban rejlő kreativitást, unikalitást és a kommunikáció során alkalmazott marketing eszközök szakszerűségét részesítették előnyben.

    Kis költségvetésű integrált kampányok kategóriában pedig a SzolnokApp mobilapplikáció kommunikációs kampányának eredményességét, ötletességét, integritását, gazdaságosságát, valamint a használt információs csatornák kiváló megválasztását és hatékonyságát preferálták a verseny során.

    A Városmarketing és Turisztikai Osztály elmúlt éves munkáját és erőfeszítéseit, a város turisztikai mutatóinak folyamatos emelkedése mellett, az Országos Városmarketing Díj versenyen elnyert gyémánt védjegy is igazolja, mely rövid időn belül a város negyedik sikeres szereplését jelenti marketingterületen. A városmarketing tevékenység pozitív hatással van nem csak a város ismertségére és megítélésre, de a városban élők mindennapjaira egyaránt.

    A „Városmarketing gyémánt” elismerő védjegyet, az a pályázó-szervezet kaphatta meg, aki a pályázatával bizonyította, hogy a meghirdetett kategóriák valamelyikében, a pályázati időszakban eredményes, az értékelési kritériumoknak megfelelő, a szakmai zsűri által színvonalasnak értékelt, városmarketing tevékenységet végzett.

    A „Városmarketing gyémánt” védjegy Szolnok város kiváló marketing tevékenységét minősíti és feljogosítja többek között a védjegy használatára.

     

    VISSZA

    Tisztelt Olvasó! Szolnok hírei, programjai iOS és androidos mobiltelefonjáról is elérhetők. Töltse le az alkalmazásboltból a SzolnokApp mobil alkalmazást és olvassa mobiljáról a legfrissebb szolnoki információkat!

    SzolnokApp link: http://info.szolnok.hu/app

    További hírek

    Átadták a megújult Véső úti Sportközpontot

    2024-04-26
    A sport jellemformáló, olyan erényekre tanít, amelyek aztán az egész élet során elkísérhetnek és a legnagyobb küzdelmekben segítenek, ilyen az alázat, a kitartás, a fegyelem és az együttműködés - mondta Schmidt Ádám a megújult Véső úti Sportközpont ünnepélyes átadásán pénteken.

    Döntött a közgyűlés: ingyenes lesz a tömegközlekedés a diákok számára

    2024-04-25
    Szeptember 1-jétől ingyenessé válik a helyi tömegközlekedés a szolnoki diákok számára, de a képviselőtestület a helyi felsőoktatás fejlesztéséről, a parkolás könnyítéséről is tárgyalt csütörtökön.

    Dr. Lőrincz Ambrusra emlékeznek

    2024-04-25
    2024. május 3-án 14 óra 30 perckor a Szolnoki Római Katolikus Temető nagy ravatalozójában szeretettel várjuk mindazokat akik ismerték és szerették, hogy közösen emlékezzünk meg róla.

    Ötvenéves jubileumát ünnepli a pedagógiai szakszolgálat

    2024-04-17

    Fennállásának félévszázados jubileumát ünnepli a Jász-Nagykun-Szolnok Vármegyei Pedagógiai Szakszolgálat Szolnoki Tagintézménye, ebből az alkalomból Múlt és jövő a jelenben címmel rendeztek konferenciát a városháza dísztermében.

    A roma kultúra sokszínűségét mutatták meg a Szigligeti Színházban

    2024-04-12

    Második alkalommal ünnepelték gálaműsorral Szolnokon a roma kultúra napját. A Szigligeti Színházban tehetséges roma fiatalok és felnőttek álltak színpadra, hogy bemutassák tudásuk legjavát. A rendezvényen részt vett Sztojka Attila roma kapcsolatokért felelős kormánybiztos és Szalay Ferenc polgármester.