Tisztelt Ügyfeleink!
A járványhelyzetre tekintettel a Polgármesteri Hivatal Általános Igazgatási Osztályán 2020. június 8-tól ügyfeleinket elsősorban előzetes bejelentkezés alapján fogadjuk.
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 13.00 – 16.00 óra között
Szerda: 9.00 -11.00 óra között és 13.00 – 15.00 óra között
Pénteken: 9.00-12.00 óra között.
Előzetes bejelentkezés tehető
· hétfőtől-csütörtökig 8.00-16.00, pénteken 8.00-12.00 óra között telefonon az 56/503-802 számon, illetve
· elektronikus levél útján, az alábbi e-mail címeken:
anyakönyvi ügyekben |
|
hagyatéki ügyekben |
|
kereskedelmi hatósági ügyekben |
|
birtokvédelmi ügyekben |
|
Belvárosi Ügyfélközpontban végzett ügyekben |
|
Azok az ügyfeleink, akik csak valamely irat leadása erejéig kívánják felkeresni hivatalunkat, az iratot a főbejáratnál, a porta előtt kihelyezett iratgyűjtőben helyezhetik el hétfőtől péntekig 8.00 – 16.00 óra, pénteken 8.00 – 13.30 óra között.
Felhívjuk figyelmüket, hogy
· a hivatalba való belépéskor kézfertőtlenítő használata kötelező,
· az épületben való tartózkodás teljes időtartama alatt a szájat és az orrot eltakaró maszk, vagy azt helyettesítő textil használata kötelező,
· kísérő csak kivételesen indokolt esetben léphet az épületbe,
· az ügyfélváró helyiségben egyidőben 5 főnél többen nem tartózkodhatnak,
· a várakozók között a szociális távolság – legalább 1,5 méter – tartása mindenki számára kötelező!
Mindannyiunk, az Önök, hozzátartozóik, valamint munkatársaink egészsége megőrzése
érdekében kérjük a felhívásunkban foglaltak szigorú és fegyelmezett betartását!
KÖSZÖNJÜK!
SZMJV PH Általános Igazgatási Osztályának munkatársai