Polgármesteri Hivatal
Hétfő 13:00-16:00
Kedd az ügyfélfogadás szünetel
Szerda 9:00-11:00, 13:00-15:00
Csütörtök az ügyfélfogadás szünetel
Péntek 9:00-12:00
Belvárosi ügyfélközpont
Belvárosi ügyfélközpont nyitva tartása:
- Hétfőn: 8:00 - 16:00 óráig
- Kedden: 8:00 - 16:00 óráig
- Szerdán: 8:00 - 16:00 óráig, minden hónap első szerdáján: 08:00 - 18:00 óráig; az NHSZ Zounok zRt. minden szerdán: 8-20
- Csütörtökön: 8:00 - 16:00 óráig
- Pénteken: 8:00 - 13:00 óráig
MÁV-START Zrt.
- jegyértékesítés;
- vonatindulásról, érkezésről, késésről, csatlakozásokról tájékoztatás;
- csoportos utak szervezése;
- külön utakról és külön kocsikról tájékoztatás adása;
- START KLUB kártya család értékesítése;
- általános tájékoztatás.
Telefon/Fax: 56/341-606
- MÁV START: 30/497-2863
- Külön vonat: 30/497-2863
- Csoportos Utazás: 30/497-2863
NHSZ Zounok Zrt.
Parkolási tevékenység:
Tisztelt Ügyfeleink!
Parkolási bérletét vegye meg kényelmesen, egyszerűen, gyorsan a weboldalunkon keresztül az ügyfélkapu menüpont alatt.
- bérletek, mobil parkoló-kártyák értékesítése;
- pótdíj befizetése;
- napi parkolási szabálytalanságokhoz kapcsolódó panaszkezelés, panaszfelvétel;
- parkolási szabálytalanságokhoz kapcsolódó fotók megtekintése;
- korábbi esetekről tájékoztatás adása;
- peres eljárás alatt lévő ügyekről tájékoztatás.
Telefon: 56/503-569
Hulladékszállítási tevékenység:
- hulladékdíj-befizetések;
- zsák-értékesítés;
- eseti hulladékszállítási megrendelések felvétele, továbbítása;
- felvilágosítás egyéb hulladékszállítási ügyekben,
- szerződés kötés, módosítás;
- hulladékdíj tartozások egyeztetése.
Telefon: 56/503-569
Szolnok Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala:
- Polgármesteri Hivatali ügyintézéshez rendszeresített nyomtatványok kiadása;
- ügyintézéshez tájékoztatás adás;
- okmányirodai időpontfoglalás;
- közigazgatási, bírósági, végrehajtási, polgári ügyintézéshez kapcsolódó hirdetmények kifüggesztése;
- termőföld értékesítésével kapcsolatos ügyintézés;
- talált tárgyakkal kapcsolatos ügyviteli feladatok ellátása;
- lakcímváltozással kapcsolatos ügyintézés;
- az Alaptörvény Asztalának fenntartásával kapcsolatos feladatok ellátása;
- a Polgármesteri Hivatali kapu működtetése;
- hatósági igazolások, hatósági bizonyítványok kiadása;
- Ingatlanközvetítő, ingatlanvagyon-értékelő, társasház-kezelő, ingatlankezelő névjegyzék vezetésével kapcsolatos feladatok.