Tisztelt Ügyfeleink!
A járványhelyzetre tekintettel a
Polgármesteri Hivatal Szociális Támogatások Osztályán 2020. június 8-tól ügyfeleinket elsősorban előzetes bejelentkezés alapján fogadjuk.
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 13.00 - 16.00 óra között,
Szerda: 9.00 - 11.00 óra között és 13.00 – 15.00 óra között,
Pénteken: 9.00 - 12.00 óra között.
Előzetes bejelentkezés
Ø telefonon hétfőtől-csütörtökig 8.00-16.00 óra között, pénteken 8.00-12.00 óra között
ü lakásügyben az 56/503-587 számon,
ü segéllyel, támogatással kapcsolatos ügyben az 56/503-585 számon,
Ø elektronikus levél útján, az alábbi e-mail címen: szoctam@ph.szolnok.hu
Azok az ügyfeleink, akik csak valamely irat leadása erejéig kívánják felkeresni hivatalunkat, ezt megtehetik hétfőn 13 órától 16 óráig, szerdán 9 órától 15 óráig és pénteken 9 órától 12 óráig az iratoknak az aulában kihelyezett iratgyűjtőbe helyezésével.
Felhívjuk figyelmüket, hogy
· a hivatalba való belépéskor kézfertőtlenítő használata kötelező,
· az épületben való tartózkodás teljes időtartama alatt maszk, vagy azt helyettesítő textil használata kötelező,
· kísérő csak kivételesen indokolt esetben léphet az épületbe,
· az ügyfélváró helyiségben egyidőben 8 főnél többen nem tartózkodhatnak,
· a várakozók között a szociális távolság – legalább 1,5 méter – tartása mindenki számára kötelező!
Mindannyiunk, az Önök, hozzátartozóik, valamint munkatársaink egészsége megőrzése érdekében kérjük a felhívásunkban foglaltak szigorú és fegyelmezett betartását!
Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!
Szolnok Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
Szociális Támogatások Osztályának munkatársai